maandag 7 mei 2012

Take over control

Lieve followers,

Ik ben erg benieuwd of jullie mij nog herkennen. Ja, ik heb een té lange blogbreak gehad en dit was inderdaad niet de planning. Wel was het gewoon even beter. Zo had ik even de tijd voor mezelf en kon ik me even geen zorgen maken over mijn blog. Hoe lang de break ook heeft geduurd, ik heb vrijwel geen followers verloren en daar ben ik hartstikke blij mee!

Ik geef toe, ik begon het bloggen nu toch wel erg te missen. De leuke foto's maken, de artikelen schrijven en jullie lieve comments. Ik heb er geen spijt van dat ik ben weg geweest, maar ik ben ook weer blij dat ik weer 'back in the game' ben! Het is nu niet de bedoeling om elke dag perse weer een post online te moeten zetten, maar dat ik gewoon zelf een beetje de vrijheid heb wanneer en hoe laat er een post online komt. Ik bouw het gewoon weer rustig op!

Persoonlijk gaat het goed. Ik heb een leuke vervolgopleiding gekozen en ben hiervoor meteen aangenomen, gelukkig. De examens komen er helaas wel aan. Morgen is de eerste en vanaf 16 mei komen alle basisvakken. Erg spannend allemaal, maar ik ben erg blij dat ik nu eindelijk kan doen wat ik leuk vind! Ook heb ik altijd lieve vriendinnetjes waar ik veel tijd mee doorbreng.

Zo, dit is wel eventjes alles wat ik wou vertellen. Jullie kunnen dus weer eindelijk artikelen van mij verwachten!

Liefs



5 opmerkingen:

Love the comments