vrijdag 15 april 2011

i'm so fly.

Ja, eindelijk weekend! Heerlijk.
We hadden vandaag nog twee zware laatste uren, bah.
Nu kan ik eindelijk genieten van,hopelijk, een zonnig weekend.
Vanavond ga ik naar mijn vader toe, en morgen ga ik lekker shoppen!
Waarschijnlijk krijg ik morgen een Blackberry curve! hihi, i hope.
Ik ga trouwens mijn oude samsung Jét wel missen. Nou ja , oud....
Ik had hem 4 maanden haha. Wat ik voor 't rest in het weekend ga doen zie ik nog wel even.

Wat gaan jullie doen?

xlotsoflove.

m'n lieve samsung jet. ga je missen, haha!


 nieuwe schoenen. <3

Ja, dit moet een ring voorstellen! helaas werkte mijn camera totaal niet mee, en kreeg ik de foto maar niet scherp mmmm. wat baalde ik ! i'm sorry.

zonnebril - primark
oorbellen - hema van een jaar geleden denk ik.
schoenen - adidas.
ring - primark.

1 opmerking:

Love the comments