zondag 10 april 2011

new stuffs.

Gister ben ik samen met me mama even de stad ingegaan!
Het was super gezellig en 't was echt lekker weer.
We waren in een heel leuk winkeltje, toen ik een super leuke short zag hangen.
Toen heb ik hem maar heeeel snel gepast, alleen vond ik hem eerst niet zo mooi staan...
maar ik kon hem echt niet laten hangen en ben even later weer terug gelopen om het toch te kopen!
En nu ben ik er helemaal verliefd op, hihi.
Ook heb ik nog een potje vaseline gekocht en een speciaal soort nagellak.
Ik heb echt van zulke lelijke, afgekauwde (iel, dat klinkt vies. ) nagels maar wil graag echt mooie verzorgde
nagels,maar mijne breken meteen. Nu heb ik een speciaal soort nagellak en daardoor moet het hard en minder breekbaar van worden, haha. Hoop voor me dat het lukt!







short - only one €40,-
vaseline - vaseline €2,-
nagelmiddel - sally hansen € 6,- ( twee voor de prijs van een, dus me moeder heeft er ook een haha.)

4 opmerkingen:

  1. Like the shorts!
    Amazing.
    Thanx for your lovely comment...
    http://brillenmode.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankjewel (:

    leuk broekje zeg!

    X
    GREEDY
    FASHION
    www.upoverthathill.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aah dankje!
    Ja zeker, ik ga je volgen (:

    GREEDY
    FASHION
    www.upoverthathill.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW absolutely love those shorts!
    Leah and Georgia ♥

    http://sugarcoatedyouth.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Love the comments