vrijdag 20 mei 2011

Give me everything tonight.

Lovely people,

Ik ben weer in nederland! Ik heb echt topdagen gehad. Het waren sowieso de beste dagen van mijn leven denk ik,haha. Je begrijpt wel wat ik bedoel! We hebben echt super veel dingen gedaan en we hebben heel vaak geshopt , echt heerlijk. Vooral Oxford street is echt een paradijs haha. Mijn aankopen van de Primark, H&M en de rest zal ik in een volgende post laten zien want anders word het zo super lange post haha. Ik laat nu een paar leuke fotos zijn van Londen :


London eye. Echt heel leuk om in te gaan! Prachtig uitzicht.

Kerk waar Kate en William ook zijn getrouwd!




Met Laura en een leraar in de London Eye haha.

Meiden uit mijn klas.

Tower Bridge.

Op de boot en in de wc haha.

lotsoflove. xxx

3 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend fijn dat je het daar leuk hebt gehad. En wat een hele leuke foto's zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke foto's! Leuke header trouwens! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een superleuke foto's :D !

    BeantwoordenVerwijderen

Love the comments