vrijdag 17 juni 2011

girls just wanna have fun.

Lovely people,

Deze week is de laatste drukste week voor mij! Ik heb sinds donderdag actieweek (toetsenweek) tot en met volgende week woensdag. Dan heb ik die week daarna alleen nog een herkansing inhalen, sportdag en boeken inleveren! JAAA, dan is het zomervakantie. De vakantie waar iedereen het hele jaar naar uit kijkt! Heerlijk.

Ik heb blogspot echt gemist toen die het niet deed. Nu is het nog steeds onhandig, want kan niet meteen naar blogspot.com maar moet eerst via google en dan naar een site van blogspot! Heel irritant,maar beter dan helemaal niet. Hopelijk kan ik nu weer elke dag of om de dag posten!

Maar eerst is het lekker weekend! Wat gaan jullie allemaal doen? Ik kom net van een verjaardag met allemaal goeie vriendinnen van mij. Het was dit keer niet echt een 'partyhardy' feest,maar gewoon gezellig met een paar meiden. Heerlijk weer eens een soort meidenavond! Ik heb zoveel gelachen dat mijn buikspieren pijn doen, haha. Morgen ga ik eerst lekker uitslapen en savonds naar 'de kelder '. Zo noemen wij dat, haha. Een soort kelder van een vriendin. Een soort cafe! Echt super gezellig. Heb er veel zin in, haha! Zondag komen mijn opa en oma gezellig langs.

Morgen zal ik proberen al wat foto's te posten van de verjaardag!

Fijn weekend,

liefs. xxxxxx



2 opmerkingen:

Love the comments