zondag 19 juni 2011

like i love you.

Lovely you,

Wat ben ik moe na een top weekend zeg! Vannacht sliep ik pas rond kwart voor 3, haha.
Heb gisteravond echt een top avondje gehad. Ik was naar een vriendin gegaan , en daar waren nog twee andere vriendinnen. We hebben even snel ijsje gehaald en plannen gemaakt wat we gingen doen. Toen we bij het huis van m'n vriendin waren , stonden 5 minuten later drie jongens voor 't huis. Zij hadden een eigen caravan op een camping en daar zijn wij heen gegaan. We moesten nog een kwartiertje door 't bos fietsen enzo, en jawel... net toen begon het keihard te regenen! Ik had geen jas aan, maar een rokje en uggs haha. Gevolg : uggs doorweekt, haar net zo nat als onder de douche en ijs - ijs - ijs koud haha. Eindelijk aangekomen in de caravan was het super gezellig en heb me echt kapot gelachen om zo'n dronken droppie die naast me zat haha. Daarna moest een vriendin naar huis, dus wij weer door 't bos naar huis gefietst en daarna gezellig in de kelder gezeten bij een vriendin! Ik zat tussen twee dronken jongens in, dus heb alleen maar gelachen haha.

xoxo. <3





Tja, die laatste foto haha. Heb er denk ik tien minuten dubbel om gelegen. Ik wou een foto maken van roy, demi en laura maar quinten die naast me zat kwam telkens met z'n dronken hoofd ervoor hangen, haha. Je had er bij moeten zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Love the comments