maandag 12 september 2011

It's like we are change all the stars.

Lovely,

Gister had mijn moeder voor een paar mensen uit de straat een buurt barbecue georganiseerd en dat was erg gezellig! Gelukkig omdat er een vriendin van mij kwam, Laura. We hebben het erg gezellig gehad en lekker gegeten! De meeste mensen uit de buurt die kwamen, kende ik nog niet zo heel goed maar nu weet ik wie ze zijn haha. Laura en ik hebben lekker foto's gemaakt, gepraat en lekker gegeten! Ze moest helaas die avond nog oppassen, dus ze was weer weg om kwart voor acht. Gelukkig was ze al om tien uur weer klaar en kwam ze rond kwart voor elf nog naar mij toe en heeft ze hier geslapen, erg gezellig. Thank god, dat we vandaag het eerste uur vrij waren haha! Vandaag had ik tot half vier les, maar ik ben het laatste uurtje naar huis gegaan. Ik had het hele weekend al last van buikpijn en vandaag was het heel erg. Ik ben lekker in bad gegaan en net even in bed tv gekeken. Lekker rustig aan doen is altijd fijn!

Heerlijk zoet , wit wijntje drinken !

Liefs.

2 opmerkingen:

Love the comments