vrijdag 30 september 2011

Barry M crack nails.

Lovely,

Vandaag laat ik een review zien van een nagellak van Barry M!  Het is een crack nagellak die ik in Londen heb gekocht. Ik denk dat iedereen ondertussen wel weet wat een crack nails inhoudt. Dit is mijn eerste Barry M nagellak! Ik wou al heel lang een mooi crack nagellakje en had veel gelezen over deze nagellak. Toen ik hem zag staan , wist ik zeker dat ik hem wou hebben!


Dit is het lakje. Ik vindt hem er echt heel stoer uitzien, terwijl die best simpel is. Ik heb wel voor de kleur zwart gekozen, omdat je hier alle andere soort kleuren onder kan doen als basis.

Als basis heb ik een felroze lak gepakt, die ik in de meivakantie heb gekocht in Turkije.

Nadat de roze basis is opgedroogd, pak je het kwastje vast en moet je snel twee keer over je nagel gaan.

Als het klaar is met 'cracken' is dit het resultaat. Ik vindt het echt iets gaafs hebben! Ik heb de nagellak eigenlijk nooit op, omdat ik het niet heel mooi vindt staan bij mijn nagels. Wel vindt ik het resultaat erg leuk en het is toch iets origineels! 

Lots of love.

10 opmerkingen:

Love the comments