zaterdag 1 oktober 2011

Outfit of the day : i can watch you forever.

Lovely,

Wauw, het weer in Nederland is opeens echt geweldig! Een maand geleden zei iemand op mijn werk tegen mij : 'ja, we krijgen een heerlijke nazomer met hitte golfen.' Ik heb hem spontaan uitgelachen. Mijn vertrouwen in een nazomer was echt helemaal weg. Ik keek op dat moment ook naar buiten en het enige wat ik zag was ; grijze lucht, regendruppels en wolken. Nee, ik zag geen zon meer voor me. Maar thankgod, wat een heerlijk weer. Gewoon rond de 24 graden, lovely.

Vannacht bleef er een vriendin bij mij slapen. Echt super gezellig en vandaag zijn we het bos ingegaan! We hebben heerlijk foto's gemaakt in het bos bij de zon. Ik wordt echt weer helemaal vrolijk van de zon, lekkere groene bossen en warmte. Ik heb ook echt het gevoel dat iedereen vrolijker is met mooi weer, dat kan aan mij liggen... De foto's zijn helemaal niks bewerkt. Puur de Nederlandse zon, heerlijk.






Jurkje - Red rouge
Vestje - H&M
Tas - Pieces
Schoenen - Dolcis

30 opmerkingen:

  1. Dankje voor de reactie op m'n blog!
    (l) Fee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. really like your cardigan.i have always loved black ones.they look nice on everyone.
    have a nice day. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dankje voor je reactie! :)
    leuke kledingstijl heb je :]
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's! En inderdaad heerlijk dat het nu zo warm weer is in Nederland, dat had ik ook een maand geleden niet gedacht (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. echt top weer & superleuke foto's <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. toffe outfit!
    En mooie foto's!
    Liefs, Julie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's en mooie outfit.

    Groetjes van
    http://dailylovebeauty.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankje voor je comment!
    Jij hebt ook een leuke blog, elkaar volgen?

    x
    http://monstrousstyle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf die zonnestralen op de eerste foto! Leuke outfit ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. great photos! Thank you for visiting my blog by the way! Want to follow each other? :)

    Vanessa

    http://thepinkmateproject.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nog bedankt voor je reactie <3
    hele mooie foto's ! x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. erg mooie foto's! En een hele leuke outfit!


    doe je mee aan mijn give away?
    http://fashiontastic-world.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. je ziet er leuk uit! ik vind je tas zo leuk!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi jurkje, en het weer is inderdaad zalig.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuke style en blog heb je! :D
    echt heel leuk!
    xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ah I wish I can understood more on what u wrote but anyways, I can tell from ur photos u look really gorgeous in that outfit!!! Love ur printed bottom, gorgeous!

    ps: thx so much for ur lovely comment on my post, really appreciate it! I'm following your amazing blog now. Pls do follow mine too if u haven't already, it'll mean so so much to me, thx :)

    xx
    Erika
    http://www.erika-t.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dank je voor je comment op mijn blog! Ik ga je blog volgen!

    Hele leuke foto's en het is inderdaad heerlijk weer hier in Nederland, ik had de hoop ook al een beetje opgegeven haha :P


    xxx Marloes
    Straight from my heart

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Love the Outfit and the place is BEAUTIFUL! :)

    I'm following you.:)
    http://aishwaryakhanna.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ziet er heel leuk uit, tof outfitje!

    Bedankt voor de lieve reactie (sorry voor ons late antwoord, haha). Wij vinden je blog erg mooi! Zullen we elkaar volgen :-)?

    http://www.annaeva.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Aw, bedankt!
    Wij volgen jou nu ook :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. lovely photos!! you look beautiful!! and great outfit <3

    BeantwoordenVerwijderen
  22. It looks very beautiful there. I'd like to visit there sometime. :)

    Stay Beautiful,
    Ren
    http://rosesarerenfashion.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel leuk outfit! Lekker zonnetje <3 x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. I love your style ! c:
    bedankt voor je reactie! je hebt echt een hele leuke blog!

    xx Naomi

    BeantwoordenVerwijderen

Love the comments