dinsdag 25 oktober 2011

Inspiring images : the sweet substance!

Wat hou ik toch verschrikkelijk veel van weheartit.com! Een heerlijke site bomvol met inspiratie, leuke en lieve plaatjes en mooie haar kapsels. Altijd leuk om gewoon eventjes op te kijken en om inspiratie op te doen. Bij een plaatje kun je op een hartje drukken die naast het plaatje staat, zodat het plaatje op je profiel terecht komt. Hier heb je een overzicht van welke plaatjes die je leuk vindt!  Toen ik laatst op mijn profiel keek tussen de prachtige foto's, viel het me eigenlijk pas op dat ik heel veel inspiratie foto's heb met kant erin! Hele mooie inspiratie foto's met verschillende kleren erbij. Je kan kant dus met heel veel andere stoffen en kleren combineren. Een nadeel is dat veel shirtjes met korte mouwen zijn, dus vooral voor de zomer! Maar ja, een kant shirtje wil ik zeker nog scoren voor de winter! Lots of love .


















17 opmerkingen:

  1. Ik hou van weheartit ze hebben echt prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh kant, wie kan daar nu niet van houden ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love lace and I'm following you!: )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ja kant. I heart it definately :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke inspiratiefoto's!
    Leuk zo kant en pastelkleurtjes :)

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. aah vet leuke foto's!
    i love kant too & weheartit <3
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Those floral and light colours, in combination with lace, PERFECTION, gorgeous and sweet and lovely!!!!

    xx
    Erika
    http://www.erika-t.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog bedankt voor je reactie! I love we heart it!! :-)

    Love AJ, http://www.newyorkevenings.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke inspiratie fotos.
    En ik hou ook echt wel van kant.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kantkantkant, ik hou er van! Helaas heb ik zelf nog niet het perfecte topje gevonden, maar ik blijf doorzoeken. Leuke blog heb je! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I love lace anything.. It is so delicate and so beautiful and always looks great..

    All the best, ~Angel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ohh echt mooie plaatjes, hou ervan ! x

    BeantwoordenVerwijderen

Love the comments