zaterdag 15 oktober 2011

My new lovely bag.

Lovely you,

Woensdag vijf oktober ben ik jarig geweest. Ik wou al een tijdje een nieuwe tas, een tas die een tijd mee kan en overal bij past. Mijn tante had een kleine Cowboysbag. Die vond ik echt heel mooi en toen ben ik een tijdje gaan kijken op internet. Daar zag ik de perfecte tas! The cowboysbag, een prachtige leren tas die ook nog eens ideaal is voor school en eigenlijk overal bij past. Hij ziet er niet super groot uit, maar als je de tas open doet kun je zo wat je hele kamer mee nemen. Nee, grapje dat is overdreven maar er past echt heel veel in! De kleur is ook heel mooi, namelijk licht bruin. Precies een tas die ik zocht! Ik ben er echt heel blij mee. Ik gebruik hem nu iedere schooldag en ook gewoon als ik bijvoorbeeld naar het dorp ga. De tas past bij elk soort kleren dus daar hoef je je ook niet zorgen om te maken. Kort om : hij is perfect.





Eén klein nadeel. Hij stinkt verschrikkelijk haha! Hij is van echt koeien leer en dat ruik je ook. Als ik mijn tas dus mee heb naar school en ik zet hem op tafel in de pauze, roept iedereen meteen : 'NAOMI, asjeblieft haal die stink tas van tafel!' Ik hoop dus dat de stank er snel afgaat haha.

Cowboysbag 1030 - € 120,-

Lots of love.

18 opmerkingen:

  1. ahw die tas vind ik echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een beauty van een tas! Echt een plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige tas! Die heb ik ook zien liggen en ik koop 'm misschien binnenkort ook haha. ♥

    www.thisoddgirl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een hele mooie tas. Goede kwaliteit lijkt mij ook. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi honey.
    I love your blog.
    Give my last one ...
    What do you think of following each other?
    I love it.
    Kisses.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh, echt een mooie tas! Wat een leuke kleur ook. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh hij is echt mooi !
    Heb ook een grote tas (van pieces) om mee naar school te gaan, maar hij heeft jammer genoeg geen bodem... Maakt het soms wat lomp..

    Zin om elkaar te volgen ? Wij volgen je al ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooeehe Ik hou van cowboys bags!! Toen ik in Amsterdam was heb ik mijn hart eraan verloren, maar had toen niet genoeg geld meer om er nog eentje mee naar huis te nemen :( Volgende keer kom ik niet terug zonder een! Deze is echt prachtig maar ze stinken idd verschrikkelijk :D

    Keep up the good work!

    x Evi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great bag!

    http://fashioncareofwoman.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. love this bag, its so cute and versatile perfect for any outfit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. stinkieee
    maar hij s wel heel mooi!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Love the comments