maandag 10 oktober 2011

Shoplog : Primark 9 oktober.

Lovely,

Vandaag een Shoplog van de Primark waar ik gister geweest ben! Het was echt gigantisch druk. Eigenlijk was het ook hét perfecte shop weer. Oftewel : regen, koud en een zondag. Naja, ik ga even laten zien aan jullie wat ik allemaal heb gekocht! Enjoy. x





1 - cream handbag €11,-
2 - Circle scarf €4,-
3 - oorbellen € 3,-
4 - veren oorbellen € 3,-
5 - veren oorbellen €3,-
6 - Veer/blad ring € 3,-
7 - Key ring € 3,-
8 - veren ketting € 3,-

Nu ik dit heb getypt, valt het me erg op dat vrij veel met veren zijn haha! Naja, leuk toch?

Lots of love.

27 opmerkingen:

  1. De oorbellen zijn allemaal heel leuk
    spijtig dat er geen Primark in België is :s
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave stuffies. Goed gescoord :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke spulletjes zeg! Ik ben nog nooit naar de primark geweest :c

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je hebt echt super leuke dingen gehaald!
    ik wil ook snel weer shoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. i love all

    http://itsluckynumberseven.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nice buys!

    http://fashioncareofwoman.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thank you so much for your lovely comments! shall we follow? www.casualglamorous.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk!!

    x
    http://monstrousstyle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je hebt echt hele leuke spulletjes gekocht. en wauw je nieuwe layout vind ik prachtig. die header <3!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi, thanks for your coment!!Lovely shoppings in Primark!!I follow you!!Kissess

    http://modadesdecasa.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. omgggg ik moet snel weer is naar primark, want die ringen zijn echt super fettt<3
    en de rest ook!
    nog bedankt voor je reactie!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke aankoopjes, vooral die ringen! bedankt voor je reactie.x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo leuk geshopt ! En ik hou ook van veren !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw je hebt echt super leuke dingen gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen

Love the comments