vrijdag 21 oktober 2011

You have to believe in fairytails.

Lovely,

Ik ben terug van drie dagen heerlijk in Scheveningen te hebben gezeten! Helemaal vergeten te vertellen en woensdag ook geen tijd meer voor gehad, oeps. In ieder geval, ik heb het echt naar mijn zin gehad! Heerlijk uit eten geweest, gezellig en vaak op de boulevard gezeten, naar Den Haag geweest ( lees : winkelen) en nog veel meer leuke dingen. Natuurlijk had ik ook mijn camera mee en heb ik foto's gemaakt die ik eventjes ga laten zien. Binnenkort doe ik ook een shoplog van wat ik heb gekocht in Den Haag en op de boulevard van Scheveningen!
Lots of love.

Hier kan ik echt gewoon niks over zeggen. Ik vind de lucht zó prachtig! Mijn broer en ik stonden op een hoge toren en je had een perfect uitzicht over de zee. De foto is helemaal niks aan gedaan, gewoon puur natuurlijk. Love it.




Fiet fieuw, niet verkeerd?





3 opmerkingen:

Love the comments