zaterdag 22 oktober 2011

Het maakt niet uit, want ik weet wel de weg.

Lovely,

Zoals ik had beloofd een shoplog van wat ik heb gekocht in Den Haag en in Scheveningen! Ik had echt heel veel zin om lekker veel geld uit te geven, maar opzich is dat écht meegevallen. Mijn winterkleding koop ik altijd in een keer met mijn moeder en daarna koop ik zelf hier en daar nog wat bij, dus daar hoefde ik niet echt naar te zoeken ofzo. Wel heb ik een taille rokje meegepakt hihi. Ik heb dus niet heel veel gekocht, maar ik ben er wel heel blij mee! Enjoy.x

Eindelijk een keer naar de LUSH geweest! Heerlijk, ik wou het echt al lang. Ik heb een heerlijke shampoo voor droog haar gekocht en een lipscrub. Love it!

Hij ruikt zó lekker! Oh ja, als je klaar bent met scrubben kun je hem eraf likken hihi.

Dit vind ik zo gaaf aan de LUSH producten! Je kunt zien wie hem heeft gemaakt en op welke datum. Dat is toch gaaf?! Mijn lippenscrub is gemaakt door Ania en de shampoo door Ben haha!

Love my new skirt! Ik hou sowieso van taille rokjes en dit vond ik zo'n leuke kleur.

En tot slot gekocht op de boulevard ; mijn lieve wedges met bont. 

Lotsoflove.

9 opmerkingen:

Love the comments