zondag 16 oktober 2011

Haar : een knot zonder stiekje.

Stel je voor, je hebt écht perse een stiekje nodig om je haar vast te zetten. Als mijn haar nat is, vind ik het echt heel ergerlijk als mijn nate haren in mijn nek hangen. Echt zo'n vies kriebelig gevoel en je voelt gewoon dat je nek nat wordt. Of als ik op de bank tv zit te kijken, maar gewoon te lui ben om dan twee trappen omhoog te gaan naar mijn kamer en dan een stiekje te gaan zoeken. Ik heb hiervoor echt een handige oplossing! Ik heb foto's gemaakt zodat het duidelijk is wat ik bedoel!

Dit is dus mijn lange, krullende haar.
 Soms erg onhandig, maar aan de andere kant ben ik er ook wel weer blij mee want ik krijg er veel complimenten over! 

Pak je haar bij elkaar en hou dit vast.

Trek je haar opzij en draai dit om het begin van je haar. 
( Je doet zeg maar je haar naar rechts trekken, dan draai je dit een slag naar links.)

Doe je haar nu nog een keer om de staart heen.


 Trek nog een keer je haar over de staart heen. Het ligt er natuurlijk aan hoe lang je haar hebt! Je houd waarschijnlijk een paar punten over.
Het kleine stukje haar dat je nog over hebt, draai je diep in je knot. Je duwt zeg maar dat overige haar in de rest van de knot.

Het resultaat. Nee, het is niet het charmants. Maar het is super makkelijk en als je dit vaker hebt gedaan, doe je er maar tien seconden over om zo'n knot te krijgen!

Lots of love.

14 opmerkingen:

  1. Echt super handig!
    ga ook ff proberen bij mijn haar
    en je hebt trouwens echt prachtig haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ga ik eens proberen !
    Jaloers op je haar !

    Liefs Lupe,
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een mooie bos krullen. En wat een superhandig trucje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks for visiting, I'm following you.
    Kisses.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, je hebt echt prachtig haar! Handige truc, ik ga het vanavond uitproberen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nice post!

    http://fashioncareofwoman.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh, dit is zo handig haha! ik haat het als ik even m'n haar omhoog wil hebben en ik heb geen elastiekje bij me!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk hoooowr lukt mij nooit haha dus doe altijd maar een rommel knot!
    XXX smnth
    www.smnth-s.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, goede tip! Prachtige krullen heb je.

    www.thisoddgirl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superhandig! xoxo
    doe je mee aan mijn winactie?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb ongeveer hetzelfde haar als jouw, ik vind het ook erg irritant! Handige tip, ik ga het zeker proberen! <3 x

    BeantwoordenVerwijderen

Love the comments