maandag 31 oktober 2011

Inspiring images : beautiful hair.

Soms dan kijk ik wel eens naar mijn haar en dan denk ik echt ; wat moet ik hiermee?! Het is niet dat ik mijn haar haat hoor, maar soms vind ik het een beetje saai worden. Ik heb erg veel krullen van mezelf en vrij lang haar. Je zou vast denken dat er onmogelijk veel leuke dingen mee te doen zijn, maar dat valt flink tegen. Het probleem is de krullen. Ik ben er blij mee, maar soms dan kijk ik wel eens naar stijl haar van vriendinnen en dan denk ik echt ; wow, dat kun je leuk vlechten etc. Ik draag mijn haar eigenlijk altijd gewoon los. Ik doe er wat haarmousse in en het zit wel goed! Vrij handig, dat dan weer wel.

Deze foto's vind ik allemaal stuk voor stuk zó mooi en inspirerend. Enjoy! xoxo








Alle foto's zijn van weheartit.com!

10 opmerkingen:

Love the comments