zondag 9 oktober 2011

Go to the paradise.

Lovely,

Wat een heerlijk weekend heb ik gehad! Vrijdagavond had ik een groot en belangrijk feest van mijn vaders werk, dit was erg gezellig. Het was laat geworden en die zaterdagochtend zat ik alweer vroeg in de auto omdat mijn broer moest voetballen en ik een vriendin ging ophalen die samen met mij mee ging naar Brabant waar mijn vader woont. We hebben die avond heerlijk gegeten en gezellig een film gekeken. Vandaag zijn we naar Rotterdam geweest! Ik kreeg nog nieuwe Uggs voor mijn verjaardag en had super mooie gezien. Tot mijn grote telleurstelling waren ze óf uitverkocht óf hadden ze ze niet. Lekker weer, hopelijk volgende week... Daarna zijn we natuurlijk naar de Primark geweest! Heerlijk weer. Ik leef me helemaal uit daar haha. Ik laat hopelijk morgen een shoplog zien van wat ik daar allemaal heb gekocht.

Wat ben ik blij met mijn nieuwe, prachtige header! Ik heb hem niet zelf gemaakt, want dat kan ik echt niet. De header is gemaakt door http://glamourmoes.blogspot.com ! Ik wil haar erg bedanken, hij is top. Voor de  textures van de header wil ik http://so-ghislaine.deviantart.com en http://bttrflykiss.deviantart.com bedanken!

Hoe was jullie weekend?

Liefs.

5 opmerkingen:

  1. Klinkt als een leuk weekend. De header is echt supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was echt super met jou lieverd!
    Ben echt blij met m'n spulletjes haha.
    'k ga nu lekker slapen want ben echt kapot.
    Zie je morgen!
    xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je header is echt heel gaaf!
    mijn weekend was; leren haha
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke site!
    je weekend klinkt erg leuk!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Love the comments