donderdag 6 oktober 2011

Outfit of the day : play it to the beat.

Lovely,

Wat heb ik gister een super verjaardag gehad! Wat ben ik weer verwend met de heerlijkste cadeaus. Ik was om kwart over twee gelukkig klaar met school en s'middags kwam er wat visite. s'avonds kwamen vier hele goeie vriendinnen van mij! Zo super gezellig en ze hadden een super leuke goodiebag voor me gemaakt met heerlijke makeup en allerlei leuke spulletjes. Super lief! Daarna hebben we heerlijk met z'n alle gegeten en een soort van gourmetten. Ja, volgend jaar wordt het pas echt feesten op mn zestiende haha!

Helaas moet Nederland er echt aan geloven dat 't toch echt weer herfst wordt... De bladeren vallen weer van de bomen en toch is het vandaag weer redelijk koud. Echt raar dat ik gewoon in het weekend in mn jurkje rond fietste! Nederland is raar. Ik heb nog een heerlijke zomerse outfit die ik maar even ga posten, omdat ik eigenlijk de zon nu alweer mis haha!

Morgen heb ik een belangrijk feest van mijn vader zijn werk! Ik heb een prachtige jurk en blazer hiervoor gekocht, dus dat is wel leuk dat ik hem eindelijk aan kan! Zaterdag en zondag ben ik met Laura een weekendje in Brabant bij mijn vader. Zondag gaan we heerlijk naar Rotterdam om eerst nieuwe Uggs voor mij te kopen en daarna naar de PRIMARK! Haha, eindelijk weer ! Wat gaan jullie doen dit weekend?( beetje vroeg )

Liefs.






Shorts - Only One
Topje - Vero Moda
Vestje - H&M

14 opmerkingen:

  1. Leuke outfit. Ik probeer ook nog zo lang mogelijk van het weer te genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor! Lekker zomers, haha :-)!

    Bedankt voor je reactie!

    Anna, Eva
    http://www.annaeva.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je reactie. En inderdaad, we zullen aan de herfst moeten geloven. Maar ja, ook de herfst heeft zo zijn mooie kanten :) Hoop dat je een fijne week hebt, deze foto's zijn inderdaad heel leuk en zomers!
    http://were-sponsoredbydestiny.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw mooi die foto's.
    ik vind je outfit echt prachtig.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog gefeliciteerd! Misschien moet je je foto's iets groter maken, zodat je outfit beter is te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke outfit en nog gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuk outfit! Leuk blog heb je <3 x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb je genomineerd voor een blogaward! Check mn blog x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jammer dat je foto's zo klein zijn!
    maar ze zijn wel mooi!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Love the comments