vrijdag 28 oktober 2011

Shoplog : Catrice and chocolate.

Lovely,

Wat heb ik weinig gepost deze week zeg! Ik was ook écht druk bezig met school. Vandaag is namelijk mijn actieweek (proefwerkweek) begonnen en had ik al meteen een hele lange en moeilijke toets van biologie! Altijd leuk. Daar heb ik dus echt veel voor moeten leren en ook nog twee presentaties gehad. Maar... vandaag eindelijk weekend! Was ik ook echt aan toe. Door de actieweek was ik vandaag al om kwart voor elf vrij en ben ik daarna lekker naar het dorp gegaan met Laura. Ik wou heel graag de Limited Editions van Catrice met hele mooie paletten! Gelukkig hadden ze het nog bij ons in het dorp. Ik zou even laten zien wat ik heb gekocht!

Ik heb gelukkig twee paletten kunnen kopen! Ze heten The Sydney en The Berlin. Je had ook nog The London en The New York dacht ik! Ook heb ik nog twee haarmousses gekocht van Schwarzkopf. De blauwe haarmousse gebruik ik altijd al, maar de rode geeft extra glans wat ik op dit moment erg kan gebruiken.

Dit is The Sydney. Hele mooie roze/paarse kleuren en aan de andere kant bruine tinten.

Dit is The Berlin. Hier kwam ik eigenlijk voor. Toch wou ik ook nog graag The Sydney meenemen!

Links The Sydney en rechts The Berlin. De pigmentie van eigenlijk alle kleuren wel, zijn erg goed en je hoeft er dus niet heel veel van op te doen! Het is natuurlijk wel een budget merk, maar Catrice is toch (bijna) altijd goed!

Ook zit er in elke pallet een klein oogpotloodje en een kwastje met applicator!
Er is nu ook een actie bij de Kruidvat waarbij je 35 % korting krijgt bij het tweede makeup product van essence. Ik was maar €9,30 kwijt volgens mij! Cheap.


Samen met Laura heb ik ook nog flink aankopen gedaan voor vanavond.We gaan lekker chocolade fonduen met heerlijke pepernootjes, spekjes en beschuitjes bij. Lekker een meidenavondje dus!

Enjoy the weekend.
Lots of love.


13 opmerkingen:

  1. Mm, nu krijg ik ook zin in chocolade fonduen! Veel plezier vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil die palletjes ook..
    en veel plezier met fonduen (:
    dat is zoooo lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  3. woah!!! ta colour palette!!! so beautiful! :) great finds!

    xx
    Erika
    http://www.erika-t.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die paletjes zijn mooi! en wow ik ben jaloers op jullie chocoladefondue avond, geniet ervan! ;) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. toffe palletjes!
    Chocoladefondue, dat is lang geleden
    krijg er opeens heel veel zin in :)

    Liefs xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke dingen, vooral de chocola zou nu heel erg welkom zijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I AM A NEW FASHION BLOGGER FROM INDONESIA, LIVING IN SINGAPORE.
    I LOVE YOUR BLOG,AND YOU AS WELL ! NICE POST!! I AM NOW FOLLOWING YOUR BLOG,YOU CAN CHECK IT!! IT WOULD BE AN HONOUR IF YOU FOLLOW MY BLOG:

    seekthesleek.blogspot.com
    if you follow my blog:
    - I WILL BE ACTIVE ON COMMENTING YOUR POSTS
    - I WILL RECOMMEND YOUR POSTS TO GOOGLE
    - I WILL SHARE YOUR POSTS TO MY TWITTER : @TIODANG
    PLEASE LET ME KNOW YOUR TWITTER ACCOUNT, SO I CAN MENTION YOU IF I SHARE YOUR POST TO MY TWITTER,
    AND FEEL FREE TO MENTION ME IF YOU WANT ME TO READ YOUR NEWEST POST & COMMENT IT!
    - I WILL PROMOTE YOUR BLOG IN MY BLOG (*this one need a special request , please contact me: cheeringwinda@yahoo.com if you are interested!)
    *THAT IS AS LONG AS YOU KEEP IN TOUCH WITH MY BLOG TOO!!*

    P.S: THE FOLLOW BUTTON IS AT THE TOP LEFT OF MY BLOG

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, leuke spulletjes voor een gezellige avond!!
    En die catrice paletjes zijn mooi, ga ze zeker eens bekijken in de winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super leuke blog heb je!!!

    xxx margot

    fashionloversandmore.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb The Sydney palette ook! Ben er zo blij mee!:D
    Haha, heb er ook net een post over gedaan.(:

    BeantwoordenVerwijderen

Love the comments