dinsdag 4 oktober 2011

Gezicht masker : love cacao

Lovely,

Vandaag een heerlijk gezicht masker! Het masker bestaat uit cacao, honing en kwark.
Ik zou even uitleggen waar de producten goed voor zijn :

- Cacao : de flavanolen in cacao verhogen de bloedtoevoer naar de huid. Dit maakt de huid zachter, dikker en sterker. Heerlijk!
- Honing : maakt net zoals cacao de huid heerlijk zacht.
- Kwark : haalt het overtollige vet uit de huid. Denk hierbij aan puistjes en meeters!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~
De producten die ik heb gebruikt. Het enige wat je nodig hebt is cacao, honing en een klein beetje kwark.

Doe een klein beetje kwark in een schaaltje. Hoeft echt geen hele eetlepel, want het wordt door de cacao en honing heel veel!

Doe er één theelepel cacao bij.

Doe er ook één theelepel honing bij. Roer alles echt goed door elkaar! Je denkt al gauw dat het masker té droog is en niet smeerbaar is. Als je een tijdje hebt geroerd, merk je dat het masker een goede substantie heeft. Als het nog niet goed is, kun je er wat honing of kwark bij doen.

Smeer het maskertje nu heerlijk op je gezicht! Ik heb hiervoor een kwast gebruikt, maar natuurlijk kan dit ook gewoon met de vingers.

Dit is het masker nadat ik hem er een klein half uurtje op heb laten zitten. Je ziet dat die bij mijn voorhoofd en neus al erg is 'gebroken'. Dan kun je hem er heerlijk afwassen met gewoon lauw water!


Resultaat : een heerlijk zacht en stralende huid!


Lots of love.

( MORGEN BEN IK JARIGGGG! eindelijk 15 jaar hihi. )

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuk recept :P dat ga ik zeker eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha u look awesome:) thx for ur sweet comment hope to hear from u soon again!

    love delasheela.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hehe, wat leuk!! Moet ik ook eens proberen
    En een gelukkige verjaardag voor morgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhhhhhh dit wil ik opeten!!

    Ik kom hier morgen terug om je te feliciteren!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh erg leuk!
    Mooie foto's ook.

    xxxx

    JAAAA MORGEN! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je verjaardag! & het ziet er zeker lekker uit! Liefs, innerofbeauty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oeeh lekker.
    en ik krijg er ook echt honger van. ik weet niet of het te eten is maarja hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wooow, wat leuk. stiekem heb ik er nooit over nagedacht dat ik het ook zelf kon maken :")

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hhaha awesome!¨

    my blog-new post♥mfashionfreak

    Please follow me if you're not already. I'd love to get more followers! I'll follow you back.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nice mask!
    Want to follow each other?

    http://fashioncareofwoman.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ga ik ook eens proberen denk ik!
    Ziet er goed uit (:

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lijkt me moeilijk om niet op te eten, haha.
    En nog een gelukkige verjaardag !

    BeantwoordenVerwijderen

Love the comments