dinsdag 24 januari 2012

Shoplog : zaterdag 22 januari

Iets wat me de laatste tijd zó vrolijk maakt, is winkelen. Deze maand al weer teveel gedaan en ik blijf maar door kopen. Het maakt me blij en vind het heerlijk. Afgelopen zaterdag was ik weer heerlijk de stad ingedoken met mijn moeder. We hadden echt een vrouwenweekendje, want mijn broer was niet thuis. De hele dag zijn we gezellig gaan winkelen. Ik heb weer wat leuke dingen gekocht, al zeg ik het zelf! Kijken jullie mee?

Tip: veel producten van Catrice gaan uit de collectie, dus op veel producten 50 % korting! Gelukkig waren er nog een paar nagellakjes over. Die kon ik natuurlijk niet laten staan. Ik betaalde er nu maar 5 euro voor!

Ik hou van haarmousse. Die van Schwarzkopf taft zijn top!

Op het einde toch ook maar een Essence lipgloss meegenomen. Toch wel een erg lief kleurtje!

Iets waar ik de laatste tijd veel last van heb, is pluizige krullen. Dit lijkt me dus ook ideaal. Je smeert het gewoon op het droge haar en je hoeft het niet uit te spoelen! Handig.

Wauw, ik hou van deze klok! Precies de stijl van mijn kamer.

En de grootste aankoop; mijn nieuwe roze blazer. De kleur vond ik al meteen gaaf, maar ik liet hem nog even hangen. Toen heb ik hem gister toch maar gekocht. De kleur is pretty perfect en ik heb hem meteen maar tussen de andere blazers gehangen!

Liefs

13 opmerkingen:

  1. Pretty blazer


    http://thefashioninbox.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke aankoopjes!
    raar, je posts komen nog niet op mn dashboard.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That Blazer is perfection!
    x
    bridget-and-sim.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die klok is echt vet,
    en die blazer heb ik ook :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat heb je veel blazers! -jaloers-.

    Leuke aankopen, ik hoop dat het meiden weekendje leuk was.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke aankopen ;) vooral je roze blazer. Ik ben er ook nog steeds opzoek naar. Ze zijn altijd zo leuk te combineren ;)
    Ik volg je! XxX AnouschAttack

    BeantwoordenVerwijderen
  7. superleuke dingetjes gekocht hoor (:
    LOVE www.smnth-s.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke spulletjes!! En je header is leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. de lakjes vind ik heel erg leuk ! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Love the comments