woensdag 14 december 2011

Eye of the day : the light smokey eye

Lovely,

Vandaag weer eens een eye of the day! De laatste keer was alweer een tijdje geleden.Bij deze look heb ik het Catrice smokey eyes palette gebruikt. Ik heb erg donker bruine ogen en ook bruin haar. Daarom is het niet zo mooi om echt een donkere smokey eyes te maken. Ik denk dat meer meiden hier mee zitten. Het leek me dus leuk om een ooglook te maken die een wat lichtere vorm is van smokey eyes. Het heeft dus er wel iets van weg, maar dan veel lichter! Kijken jullie mee?

Dit is de look die ik heb gemaakt. Op deze foto zie je het gelukkig. Ik heb op de badkamer twee hele felle lampen. Erg fijn om mee op te maken, maar om foto's bij te maken wordt het soms wel erg onduidelijk... Ik hoop dat het dus duidelijk is. Door die felle lampen zijn de kleuren wat lichter dan in het echt. 

Dit is het setje die ik heb gebruikt. Gewoon te koop bij Kruidvat!

Als eerst heb ik een oogschaduw basis opgedaan. Deze is van Essence. Goedkoop, maar toch doet hij best goed zijn werk!

Ik vertel hoe ik het heb gedaan met foto's en zeg hierbij welk nummer oogschaduw ik heb gebruikt. Hier kun je dus zien over welke kleur ik het heb!

Ik ben begonnen met de kleur nummer 2. Die heb ik over het gehele bewegende ooglid aangebracht. Dit is een wat bruinig en grijzige tint. 

Daarna ben ik zachtjes met mijn blending kwast in nummer 1 gegaan. Die heb ik in mijn arcadeboog aangebracht en zachtjes naar boven geblend. 

Als laatst heb ik nummer drie als highlighter gebruikt. Dit heb ik gebruikt bij mijn wenkbrauwbot. Die zit dus onder je wenkbrauw. Ook heb deze in mijn ooghoek aangebracht.

Als laatste werk je je ooglook natuurlijk af met oogpotlood op je waterlijn of onder je wimperrand. En natuurlijk de mascara niet te vergeten!

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te zien. De ooglook is echt binnen vijf minuten gemaakt dus erg handig voor de vroege ochtend. Lots of love.
---------------------------------------------------------------------------------------------------


Wat baal ik. Ik heb nog steeds hele erge problemen met mijn blog of Google account. Ik kan nog steeds niet op jullie reageren en wordt hier echt simpel van. Ik hoop écht dat het binnenkort weg gaat en gewoon weer lekker kan bloggen. :)


7 opmerkingen:

Love the comments